Nyisztor Károly - Shaderprogramozás, Grafika és játékfejlesztés DirectX-szel

A szerző szakmai portálján a könyvvel kapcsolatos fórum és számos cikk, leírás is található.

A könyv példaprogramjai

Példaprogramok

Példaprogramok fejezetenként

  1. 11.1 A keretrendszer, alapok
    1. 11.2. Az első effekt – Huzalvázas modell megjelenítése
  2. 11.3 Színek
    1. 11.4. Színes geometria megjelenítése
  3. 11.6 Megvilágítási modellek
    1. 11.6.1. Általános háttérmegvilágítás
    2. 11.6.2. Terjedő, diffúz fényvisszaverődés
    3. 11.6.3. Fényfolt-visszaverődés
    4. 11.6.4. Pontszerű fényforrások
    5. 11.6.5. Reflektorszerű fényforrások
    6. 11.6.6. Képpontonkénti megvilágítás – a Phong-árnyalás
    7. 11.6.7. Képpontonkénti megvilágítás – a Phong-Blinn árnyalás
  4. 11.7. Mintaillesztés
    1. 11.7.1. Textúrázott kocka megjelenítése
    2. 11.7.2. Textúrakoordináta-alapú animáció
    3. 11.7.3. Textúrázott X-modell
    4. 11.7.4. Multitextúrázás
  5. 11.8. Átlátszóság. Az anyag és a textúra alfacsatorna alkalmazása
    1. 11.8.2. Anyag- és textúraalapú alfakeverés
  6. 11.9. Speciális effektek
    1. 11.9.1. Rajzfilmszerű megjelenítés
    2. 11.9.2. Buckaleképzés
    3. 11.9.3. Környezeti térkép
    4. 11.9.4. Környezeti térkép - Fényvisszaverő és fénytörő környezetleképzés


A szerző weboldala: www.nyisztorkaroly.org